cik puan seri datin ini kurang rajin menghapdate blog!
posted on 30 JANUARY 2012

Tuesday, May 3, 2011

mother's day


ye , seperti yang tentera d atas ,. inilah entry aku utk kali ini. Ibu, SELAMAT HARI IBU , tulus ikhlas dari anak ketiga mu, NUR ATIQAH PUSPA . :) 
aku tawu belum tarikhnye lagy,. saje nk wish awal :)
ika mmg tak rety nak wish depan2. almaklumlah, anak ibu ni pemalu orangnye. xP
(betul ke , pemalu ?)
hmm, tipu la kan, kalau kate ika ni takpenah nak wat salah kat ibu ? kan kan ? seperti tahun2 yang lepas, perkare biase mintak maaf tu, pastu, wat je balik. kan ? meaningless ke mcm tu? 
at least, sy mintak maaf.(dalam hati je,takpun tulis dalam buku) bukan ibu bace pun. aku tulis, aku la bace,. (maknenye,aku takla mintak maaf ek?)
dulu dkt sepang and matrix , aku kalau boleh, hari2 nk denga suare ibu. tenang je rase. tp, aku tak buat mcm tu pun. entah knp tah ? (malu ke? ego ke? ape kene ego lak? tah la, takde jwpn)
berbekalkan blog ni, at least, orang lain tahu ika wish kat ibu :)
da cukup bg ika. (bg ibu tak tawu la) tp, kalau ibu tawu pun, mesty ibu ckp, ibu tak mengharapkan bende ni pun. ibu nak ika berjaya je. :')
ye ibu, ika selalu buat yang terbaik, untuk diri ika , especially utk parents ika . ENGKU ZAITON BT KU JUSOH & SHAARI B AWANG . 
IBU , ENGKAULAH RATU HATIKU . 
*happy mother's day jugak kepada sume MAK,ibu,mummy,mama,ummi,yang ada kat dunia ni. :)

No comments:

Post a Comment