cik puan seri datin ini kurang rajin menghapdate blog!
posted on 30 JANUARY 2012

Friday, August 5, 2011

alkisah nya BROGA hills & TAMAN BOTANI , #part 5


 27 JULAI 2011

Maka bermulalah perjalanan kami ke broga seperti yang diimpi-impikan selama ini !

before nak melalut pasal broga, aku mahu berterima kasih pada budak di atas. Tanpa dia, tak sampai lah kami ;') terima kasih adi .

lets enjoy the pretty bom bomm pictures !!! 
*gambar di susun secara RANDOM*

   
penat tak penat nak sampai atas tu ! yg pergi je yg tahu rasa dia !
masa kau org nak turun dari bukit, jgn lupa toleh KANAN(kot)
ni lah antara memori-memori yg ditinggalkan oleh org yg pernah dtg !
*senanye kasut yg dah rosak tu. ganas sgt depa. padahal daki bukit broga je pun :P
fil dlm ketakutan. sentiasa diapit oleh kami :P
ADA KE ORG NK MENDAKI PAKAI KASUT NI ?-,-'
*kami bukan pendaki tetapi kami PELANCONG !
indahnya DUNIA !!! :)
*serious tenang & aman rasanya . (tp gayat la jgk skit2) hehe
time dh balik. ohh fil mengalami injured di situ . (gatal2 seluruh tangan)
aku jadik DOKTOR  SEMENTARA YG TAK BERTAULIAH 
haa, bukti aku lalu hutan2 . 
yeayyy !!
singgah sahur rehat atas batu. lalu aku bertanya "jauh lagi ke?" dan jawabnye "sikit je lagi.kejap lagi sampai lah" *padahal sorang pun tak pernah naik atas tu lagi. -,-'
setibanya kami di puncak !! takde la puncak mane pun kan . hehe
sbb kitorang tk naik habis pun. *kau ingat senang ke nak naik ?! 
aku sedang berusaha kipas susah mati pada diriku  menggunakan tisu sekeping tu ! T_T
yeah! sedikit gembira ! sbb kami dah ada di atas !!
fil mengesot .. dia tak berani nak turun. :P
DOKTOR sedang menyapu UBAT ! *bedak je yg ada dalam kereta tu :P
nature ~
mana rumah aku ni ? o.O
hell yeah . aku sempat lagi berposing kat situ ! ^^,
padahal curam ah jugak kat situ oh.  

kisahnya, dalam pukul 12 tengahari jugak kitorang turun. time tu da mula panas. yelah, orang daki subuh subuh, kita ni matahari dah naik baru nak dki. mmg masa matahari tegak la baru turun! *.* Lepas tu kitorang pergi makan tengahari dekat putrajaya presint 9 maybe. wahh, delicious gilaaa makanan kat sana. Lepas perut dah senang hati, we chow to TAMAN BOTANI, PUTRAJAYA ! :D



aku makan dekat stall nasi lemak tu. tapi aku order nasi ayam berempah!!
>.< 







4 comments: