cik puan seri datin ini kurang rajin menghapdate blog!
posted on 30 JANUARY 2012

Sunday, October 2, 2011

al-quran ONLINE

 wahai kanak-kanak, orang besar, orang kecik sekalian . dengar sini, aku nk heboh pasal al-quran online. weeee~ bukan alasan lagi bila online kita tak de masa nak mengaji! faham itu ? muahaha. kalau dulu asal online je, on fb. ape kata, asal online je mengaji jap . ;D

kalau dulu asal on laptop je pasang lagu jiwang,lagu pop rock, balada ape jadah tu kan. skrg kita online dengar alunan ayat quran jap , mesty sejuk je hati kan . :) nah nah , saya nak share link al-quran online ni . ayuh la , ramai ramai bukak . :) senang kan nak dapat pahala . huuuu . klik lah link yg aku kasi aku kat bawah tu. explore laa nohhhh . goodbye . 

*moh, heboh heboh . boleh share pahala. :) sweet kan . ;P

setelah sekian lama aku tak update, hari ni baru rasa nak update blog . ngee ^^,






No comments:

Post a Comment