cik puan seri datin ini kurang rajin menghapdate blog!
posted on 30 JANUARY 2012

Tuesday, June 28, 2011

Jom Join Giveaway Gadis Desa

haa, kawan-kawan ku yang tgh bace sekalian. ni aku nk cakap pasal contest GA ni haa. member aku , si CIK DIBA tuu , tag dekat aku pasal contest ni. mase tu pun dia dah pernah ajak masuk contest lain, aku je tak join. entah kenapalah, contest kali ni aku teringin pule nak join. haha. baru nak berjinak-jinak lah katakan. kau orang nak join pun boleh juga. marilah weh . klik je kat banner tu kalau nak join. :) kite suka-suka jee. huu~~



                                          


Syarat-syarat penyertaan :
  1. Buat entri khas bertajuk : "Jom Join Giveaway Gadis Desa"
  2. Nak follow or tak terpulang, tapi pastikan anda sentiasa update dengan sebarang perubahan GA nanti kalau-kalau ada penambahan penaja hadiah.
  3. Letak banner GA ni dalam entri dan linkkan ke entri ni.
  4. Sila LIKE page penaja hadiah *wajib iaitu : 
    1. Kraf Cinta
    2. Sweet Home Boutique
  5. Tag 2 orang rakan anda untuk join GA ni, pastikan mereka tahu.
  6. Dah siap tinggalkan URL entri anda kat ruangan komen ni.

Tarikh TUTUP GA ni ialah pada 31 Julai 2011 jam 11.59PM. Pemenang akan dipilih menggunakan number generator. Terima Kasih pada yang join dan GUD LUCK. (^^")

AKU dengan ini, secara rasmikan nya nak tag dekat dua gadis yang bertuah ni utk join contest GA ini : 




ayuhlah , kita berjinak-jinak yaw gadis bertuah. :D 

6 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. tinggalkan url dekat comment sini ke kena pergi dekat blog cik diba tuh ?

    ReplyDelete
  3. apa yg lambat nya ainie ?
    anis , pergi dkt blog jom join GA tuh

    ReplyDelete
  4. aku nak join..tp aku busy...HAHA !

    ReplyDelete
  5. hahaha . kjp je kot buat bende alah ni . yela , org pst kan . mmg la bz ye dok ? ;P

    ReplyDelete