cik puan seri datin ini kurang rajin menghapdate blog!
posted on 30 JANUARY 2012

Tuesday, June 28, 2011

tahu tak apa itu KEMPUNAN ? -,-



Assalamualaikum kau orang . gua tgh panas ni tahu tak? Rasa mcm mahu menjerit sekuat hati je tahu tak? : @
haa, tp kat rumah mana boleh jerit puas-puas kan. haih ~,~


Sbb itu la gua kata gua nak pergi pantai. Gua RINDU TAHAP MAKSIMA nak pergi pantai doo. Kau orang bawak aku boleh tak? haha. Pantai kan BESAR, so bila jerit rasa best gila do. tak percaya sila lah try. jerit sampai keluar anak tekak pun takpe. tu pun kalau kau orang tak de rase malu nak jerit la kan ? haha 

Ohhh pantai, kalau la kau sebelah rumah aku je, hari-hari aku melawat kau , tahu tak?

Bagi aku PANTAI ni satu tempat yang boleh buat kita TENANG ouh. serious, aku rase tenang. lapang je rase haa. kalau compare pantai dgn pepohon hijau, aku lagi PREFER pantai tau kawan-kawan. kau org macamana pulak ? :) 

Mcm-mcm kan weh boleh buat kat pantai, main pasir, mandi, main kejar-kejar,jalan-jalan,picnic,dating,celebrate besday,BBQ, mcm -mcm la kan. waaaa , BEST nye doo . (imagine pun dah leh rase keBESTan die) haha . 





okay, bende yg aku kempunan = nak pergi pantai

2 comments: