cik puan seri datin ini kurang rajin menghapdate blog!
posted on 30 JANUARY 2012

Monday, June 13, 2011

PINK !


okay gadis gadis sekalian. gua nak cakap yang gua OBSES gila yang teramat dengan colour PINK okay ? hehe. gua pun tak tahu la apahal BILA TGK BENDE COLOUR PINK, DIA MACAM AWWWWW, GILA CANTIK WEHHH . (except binatang vavi tu la weh, haram kejadah tuh)

Bak kata the other khairul , PINK itu SEXY . aku kata PINK itu INDAH . wuuuu~ : ]
ada yang kata PINK tu GEDIK . wat da hell weh , habis colour yg kau orang suka tu tak gedik ke ? knp tk gedik? tell me whyy ? hoho . aku PARTI PEMBANGKANG ANTI PINK okay !? :P

tgk laa picha2 di bawah. KALAU LA AKU ADE , sumpah indah nya la dunia . : D























 

 























kalian lihat lahh, indahnya dunia dengan colour PINK ni kan ? :)

kalau nak bagi hadiah kat aku , sile bg barang yg colour PINK ye ? :P (gile demand budak neh) :P
oke , sile la klik booooo . hahaha 

4 comments:

  1. langit pun dh tukar wrna pink..
    silau lahh bukak entry ni lama2

    ReplyDelete
  2. hahaha . pink menyilaukan kah ? :P

    ReplyDelete
  3. euwww....
    btw, kita GENG !
    i pn suke pink jgk..~~
    sejak akhir-akhir ni la..
    sejuk mate memandang..
    HAHA !
    papepun, miss u so much okay !

    ReplyDelete
  4. yeahh , gua ada geng wehh . haha . miss u too , so much ebu ku !!! :)

    ReplyDelete