cik puan seri datin ini kurang rajin menghapdate blog!
posted on 30 JANUARY 2012

Monday, August 1, 2011

alkisah nya BROGA hills & TAMAN BOTANI , #part 2

setibanya 26 july 2011 ! 
teett tett ... mesej masuk ..
ainie : aku nak pergy test ni. lepas siap kita terus chow ke kajang! 
aku : ok.

seawal 10 pagi ...
ainie : ok jom ke kejang sekarang. aku failed!
aku : hah ? failed tang mana ? ni aku tak siap lagy ni . mandi pun idok lagi.
ainie: takpe. take ur time. ni pakcik tu pun belum amik aku lagi. ada beg lebih tak?
aku : beg ape ? mcm beg skolah tu eh ? ade ade . nnty aku bawak. tp aku lambat sikit tau. aku kena jemo kain dulu, masak nasi lagi. (baik tak aku ? :P)
ainie : takpe2 . 

dalam 12 tengahari ...
aku : seem like lambat lagi je aku bertolak ? -,-' bapak aku masih di sekolah. taktaw puku berapa balik.
ainie : aku lapar ni. apa2 hal aku dekat wangsa maju skrg. nak makan. lepas ni takde berenti dah. 
aku: okok. kau makan la dulu. aku kua nnty aku roger. 


ceritanya dalam pukul 1 jugak aa aku jumpa ainie si chantek tu. pastu singgah jap kat kl sentral. buat apa yg patut. terus naik train ke kajang ! :D



4 comments: