cik puan seri datin ini kurang rajin menghapdate blog!
posted on 30 JANUARY 2012

Monday, August 1, 2011

alkisah nya BROGA hills & TAMAN BOTANI , #part 3

dalam pukul2 lebih camtu sampai lah kami di station kajang.
aku pun mesej liza...

aku : za,kitorang dah sampai.
liza : aku de bad news. cousin aku takboleh amik.
aku : maknanya ?
liza : korang naik teksi je la pergi metrokajang. dalam rm5 ke rm 6 mcm tu laa. fildah sampai ke?
aku : haa ? fil? aku taktaw pun yg die nk g rumah kau jgk. ingtkan jumpe kat alam.
liza : nnty aku call die. kau jgn naik teksi dulu. 

5 minit kemudian ...
liza : pa , kau naik je a teksi. fil lambat lagi laa. 
aku : ok ! 

10 minit kedian ... 
sampai aa kami di METROKAJANG! :D 
jumpa laa dgn liza si gadis sekolah :)



*sempat la jugak singgah mamak, tunggu fil lamooo sgt :P 
puspa : air barli
liza : horlicks ais kurang manis
ainie : teh o ais kurang ais 
masa ni mmg gila. mcm kedai mamak tu kitorang yg punye :D


nak dijadikan cerita 3 4 jam jugak tunggu fil sampai ohh . haha. pukul7 kut baru naik bas. dalam maghrib macam tu baru sampai rumah liza. okay, rumah dia mmg ramai anak dara + kitorang lagi a ramai . !  



No comments:

Post a Comment